Sunday, April 29, 2012

Οργισμένες σκέψεις με ή χωρίς αφορμή την κριτική στην εκλογική συνεργασία ΕΠΑΜ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ


1. Θα επέστρεφαν σπίτι;
Τι θα γινόταν αν όλοι αυτοί, οι απίστευτοι επαναστάτες και μη που καταδικάζουν τη
συνεργασία ΕΠΑΜ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ, προσπαθούσαν έστω και για
μια μέρα να εφαρμόσουν τις αρχές τους στην καθημερινή τους ζωή;
1. Επειδή ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα η ευθεία, θα πήδαγαν καθημερινά απ’ το
μπαλκόνι για να βγουν απ’ το σπίτι τους. Αν τα κατάφερναν, γιατί το διαμέρισμα είναι
ισόγειο, η πιθανότητα να στουκάρουν με το παπί τους πάνω σε άλλο όχημα θα ήταν
σχεδόν σίγουρη, αφού ο ΚΟΚ και τα κόκκινα φανάρια αποτελούν συμβιβασμό που απλός
υπάρχει για να παρεμποδίζει την επίτευξη του στόχου τους. «Ποιος είναι ο άλλος για να
μοιραστώ το δρόμο μαζί του;»
2. Αν παρόλα αυτά, τη μέρα εκείνη έφταναν στη δουλειά τους, σίγουρα αυτή θα ήταν και η
τελευταία τους, αφού αντί για καλημέρα στο αφεντικό, ακόμα και αν δεν την εννοούσαν
θα έπρεπε να πουν: «στα τσακίδια εκμεταλλευτή που ζεις απ’ την απλήρωτη εργασία
μας!» Έτσι θα έπρεπε να είναι, αφού τα πράγματα τα λέμε μόνο με το όνομά τους, το
επιστημονικό - ταξικό, για να καταλαβαίνουν οι μάζες.
Αν πάλι τη γλίτωναν γιατί το αφεντικό θα τους έκανε τη χάρη, τότε σίγουρα θα την
έβρισκαν απ’ τους συναδέλφους τους, αφού η οποιαδήποτε συνεργασία είναι γάμος1 και
επειδή οι επαναστάτες είναι κατά των γάμων, θα απέρριπταν κάθε μορφή συνεργασίας
λέγοντας στους συναδέλφους τους ότι δεν τους παντρεύονται!
3. Αν πάλι κατά τύχη επέστρεφαν στο σπίτι τους, σίγουρα η μέρα αυτή θα ήταν και η
τελευταία με τη γυναίκα τους. Οι συμβιβασμοί και στη συμβίωση, είναι επίσης
ανεπίτρεπτοι: «μπορεί να μη θέλεις, αλλά εγώ θέλω να ….. τώρα!» «Οι ανάγκες μου, τα
αιτήματά μου, οι αλήθειες μου είναι ανώτερα απ’ τα δικά σου. Συμβιβασμοί και
υποχωρήσεις τέλος!» Η γυναίκα τρομαγμένη αντιτείνει : «Μα είναι μπροστά η κυρά
Φροσούλα και τα παιδιά!» Επαναστάτης: «δεν καταλαβαίνω Χριστό!»
Συμπέρασμα: αν οι επαναστάτες μας προσπαθούσαν στην καθημερινή τους ζωή να
εφαρμόσουν τις αρχές τους, είτε θα είχαν γίνει πουρές είτε θα έτρωγαν κλοτσίδι. Στην
πολιτική τους ζωή απλά τα έκαναν μούσκεμα, αλλά σε ποιο λαϊκό στρώμα απολογούνται;
Οι άνθρωποι αυτοί, 20 χρόνια τώρα επικαλούνται τις επιτυχίες των άλλων (οχτάωρο
συλλογικές συμβάσεις δημοκρατικά δικαιώματα κλπ) των οπορτουνιστών βέβαια π.χ.
οπορτουνιστικό ΚΚΕ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις. Τις επικαλούνται για να
συσπειρώσουν κόσμο, όχι μόνο με σκοπό την υπεράσπιση και διεύρυνσή τους, αλλά την
ανατροπή του καπιταλισμού. Μόνο που με τις μπουρδολογίες και τις στοχοθεσίες τους
δεν κατάφεραν να συσπειρώσουν καταρχήν τους δικούς τους. Δεν κατάφεραν απολύτως
τίποτα να προσθέσουν στο οικοδόμημα που λέγεται εργατικές και λαϊκές κατακτήσεις2. Το
1 «Αναμφισβήτητα, ανάμεσα στις ενδιαφέρουσες εξελίξεις της βδομάδας συγκαταλέγονται οι δύο
παρά φύση-για ορισμένους-γάμοι. Το ΕΠΑΜ συνεργάζεται με την θρησκόληπτη παλαιοδεξιά εθνικιστική
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ του Στ. Παπαθεμελή και το ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ του Γ. Δημαρά,
προσχωρεί στους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ του ακροδεξιού Π. Καμμένου.» Παναγιώτης Μαυροειδής,
«Πατριωτικά καταφύγια σε ‘’αντιμνημονιακές’’ φούσκες» http://aristeroblog.gr/node/682
2 Βέβαια την πρωτοπορία στην απεμπόληση των κατακτήσεων δεν την έχουν οι αριστερές
ομαδούλες αλλά η ηγεσία του ΚΚΕ που φτύνει ξεδιάντροπα όλο το παρελθόν του, υπογράφοντας δήλωση
μετάνοιας και συνθηκολογώντας με την ολιγαρχία. Μην ακούτε τι λέμε για εργατικούς αγώνες, διεκδικήσεις,
προστασία ανέργων κλπ κλπ αφού «Η θέση του ΚΚΕ είναι η εξής: Μακάρι να ήμασταν σε μια περίοδο που
θα μπορούσε κανείς με την πάλη του να αποσπάσει ορισμένες κατακτήσεις. Καταρχήν, τώρα σε πάνε πίσω,
δεν πας να πάρεις κάτι παραπάνω από αυτό που είχες, τώρα σε γυρνάνε πίσω. Σήμερα πέρασε εκείνη η
2
μόνο που προσέφεραν ήταν κραυγές και «προγνώσεις» για τη προφανή και
προδιαγεγραμμένη διάλυση τους. Είναι λοιπόν μηδενικά απ’ τη σκοπιά του
αποτελέσματος, με άπειρο θράσος όμως, όταν κατηγορούν τους άλλους, γιατί υιοθετώντας
τις τρομακτικές αγωνίες μεγάλου τμήματος του ελληνικού λαού που οδηγείται στην
καταστροφή, συνειδητοποιούν την ανάγκη συστράτευσης, έστω και στο και πέντε,
ρισκάροντας και αδιαφορώντας για το πολιτικό κόστος, αβέβαιων και πρόχειρων
επιλογών. Γραφική γκρούπα είναι αυτή που «στη σημερινή κατάσταση», προτάσσει
πάνω από την αυτοκτονία του λαού, τη σιγουριά της δική της, ιδεολογικά καθαρής,
μακροημέρευσης!
«Ούτε η πιο γραφική γκρούπα δεν θα αυτοκτονούσε πολιτικά λίγο πριν τις εκλογές με το να συνεργαστεί στη
σημερινή κατάσταση με μια τόσο φθαρμένη, πολιτικά γερασμένη και ξεπερασμένη «τσόντα» του
δικομματισμού, όπως είναι η Αναγέννηση την οποία το ΕΠΑΜ προφανώς θεωρεί (όπως τον στρατό και την
εκκλησία) «μη καθεστωτική δύναμη». Πρόκειται για μια σπασμωδική κίνηση που δείχνει πανικό . Ο Δ.
Καζάκης έχει κάθε λόγο να πιστεύει ότι το ρεύμα που “έχτισε” τα τελευταία δύο χρόνια με περιοδείες σε όλη
τη χώρα το καρπώνεται σχεδόν εξ ολοκλήρου ο Πάνος Καμμένος. Με λίγα λόγια “άλλος έσπειρε και άλλος
θέρισε”. Αν και στην πραγματικότητα και ο Καζάκης πάνω σε έτοιμο εύφορο χώμα έσπειρε απλά οι σπόροι
του ποτέ δεν βλάστησαν.» http://mao.gr/2012/04/17/xwn-3/ Άρθρο: «Καζάκης-Παπαθεμελής: Όταν το χωνί
έγινε ακροδεξιό σουρωτήρι»
2. Για τα «Ιδιοκτησιακά ζητήματα»
Ο κτηματομεσίτης μαο-μαο θίγει όμως (ίσως κατά λάθος) ένα πολύ σημαντικό
«ιδιοκτησιακό» ζήτημα. Και μας αναγκάζει ν’ ανοίξουμε μεγάλη παρένθεση.
Σ’ αυτό λοιπόν τουλάχιστον, ο mao έχει δίκαιο: «…στην πραγματικότητα και ο Καζάκης
πάνω σε έτοιμο εύφορο χώμα έσπειρε». Απ’ ότι φαίνεται ο Καζάκης και το ΕΠΑΜ χωρίς
να το πολυκαταλαβαίνουν μπήκαν σε καταπατημένα χωράφια, σπαρμένα με τα κόκκαλα
κομμουνιστών και άλλων προοδευτικών πατριωτών, που μάλλον παραχώρησε με το
αζημίωτο η ηγεσία του ΚΚΕ, τόσο στον καθαρόαιμο ακροδεξιό χώρο (ΣΤΟΧΟΣ, Χρυσή
Αυγή, ΛΑΟΣ) όσο και στις «αριστερές» «αντικαπιταλιστικές» «πατριωτικές»
κρυπτοακροδεξιές γρούπες (Ρεσάλτο).
Όταν λοιπόν η ηγεσία του ΚΚΕ, μετά από 70 και κάτι χρόνια, ανακάλυψε ότι δεν υπάρχει
εξάρτηση της χώρας αλλά αλληλεξάρτηση με τα ιμπεριαλιστικά κράτη και τις ενώσεις
τους, όλα τα συνθήματα του ΚΚΕ για εθνική ανεξαρτησία, λαϊκή κυριαρχία, τα
συνθήματα υπεράσπισης δημοκρατικών και λαϊκών ελευθεριών που πρώτο αυτό
υπεράσπισε με αυτοθυσία, πήγαν περίπατο. Πάει «το παλιάμπελο» με το εύφορο
χώμα…δόθηκε.3.
Ήταν τόσο μεγάλες οι δεσμεύσεις που είχε αναλάβει η ηγεσία του ΚΚΕ και τόσο απόλυτη
και πειθαρχημένη η αποκήρυξη των εθνικοανεξαρτησιακών αιτημάτων, που δεν τόλμησε
ποτέ κανένα στέλεχος του ΚΚΕ να αναφερθεί στην πρώτη δανειακή σύμβαση. Το ύποπτο
στην όλη υπόθεση είναι ότι και κανένας, μα κανένας δημοσιογράφος σε όλες τις
συνεντεύξεις τύπου της Παπαρήγας και τις ραδιοτηλεοπτικές εμφανίσεις (από το Μάη του
εποχή - εγώ θα πω δυστυχώς, αλλά πέρασε - όπου πριν 10-15 χρόνια παλεύαμε και κάτι κερδίζαμε. Αυτή
έχει περάσει και δεν γυρνάει αυτή τη στιγμή πίσω, ό,τι κι αν κάνει, όποια κυβέρνηση κι αν βγει στις
εκλογές.», Ομιλία Α. Παπαρήγα στη φαρμακοβιομηχανία «BOEHRINGER INGELHEIM ΕΛΛΑΣ ΑΕ»,
Ριζοσπάστης 15/3/2012. Αααχ που είν’ τα χρόνια εκείνα!!! Ατυχία λοιπόν, γιατί τα πολιτικά χαρακτηριστικά
των περιόδων δεν είναι αποτέλεσμα της λαϊκής πάλης αλλά άλλων δυνάμεων. Οοοπς! Βρεθήκατε σε λάθος
περίοδο… Δυστυχώς χάσατε ! Μαέστρο ένα καλαματιανό!
3 Μάλιστα η κατάντια είναι τέτοια, που πρόσφατα, δεν δίστασαν να προσβάλουν τη μνήμη του
νεκρού Δημήτρη Χριστούλα, αφού λογόκριναν τις δύο από τις τρεις παραγράφους του μικρού ιδιόχειρου
σημειώματος, που άφησε «Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κυριολεκτικά τη δυνατότητα
επιβίωσής μου…» και «Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην
πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες…». Για όποιον δεν το κατάλαβε: Οι
λέξεις «κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου» και «εθνικοί προδότες» είναι απαγορευμένες στο ΚΚΕ. Βλ.
Ριζοσπάστης 5/4/2012 σελ. 11,
http://www2.rizospastis.gr/page.do?publDate=5/4/2012&id=13985&pageNo=11&direction=1
3
2010) δεν της έθεσε το επίκαιρο και απλό ερώτημα «τι λέτε για τη δανειακή σύμβαση, το
περιεχόμενό της;» Traaagic!
Στο πολιτικό κενό που δημιουργήθηκε λοιπόν, απ’ την αποχώρηση της ηγεσία του ΚΚΕ,
απ’ τα «εύφορα χώματα», ήταν έτοιμοι να μπουν εκτός απ’ τον Καμένο και οι
προαναφερόμενες ομάδες, όπου η όλη θεωρητική ανάλυση περί κατοχής κατάργησης της
εθνικής ανεξαρτησίας - κυριαρχίας, κλπ που δημαγωγικά υιοθέτησαν, καταλήγει σε ένα
«άμεσο», «ουσιαστικό», «θεμελιώδες», πολιτικό αίτημα : πάλη κατά του
«λαθρομεταναστευτικού εποικισμού».
Διευκρίνιση: Βεβαίως και υπάρχει πρόβλημα μεταναστευτικό μόνο που η αντιμετώπιση
του είναι αποτέλεσμα και όχι η αφετηρία μιας άλλης κοινωνικοπολιτικής πορείας της
χώρας. Στην αντιστροφή της ιεράρχησης, στη λογική στοχοθέτησης των προτεραιοτήτων
φαίνεται και ο ακροδεξιός χαρακτήρας των «αριστερο - πατριωτικών» ομάδων και όχι
τόσο σ’ αυτά τα ίδια τα συνθήματα, καθώς οι «αριστερο - πατριώτες» τα σερβίρουν πότε -
πότε με ανθρωπιστική και αντιιμπεριαλιστική σάλτσα, αναγνωρίζοντας ότι οι μετανάστες
δεν είναι μόνο όργανα αλλά και θύματα του ιμπεριαλισμού.
Έτσι λοιπόν, το παράλογο, είναι ότι οι πιο φανατικοί εχθροί του ΕΠΑΜ προς το παρόν,
είναι οι κρυπτοφασίστες των παρακάτω ιστοσελίδων που κατηγορούν το ΕΠΑΜ ως
αναχρονιστικό σταλινικό, δεξιό και οτιδήποτε άλλο μόρφωμα, επειδή δεν θέτει ως άμεσο
και κύριο πολιτικό στόχο, το διωγμό των μεταναστών! Το θλιβερό είναι ότι αυτές τις
μπαρούφες τις αναπαράγουν (και υποθέτουμε ίσως με αγνές προθέσεις) και άλλες
ιστοσελίδες.
http://egersis2.blogspot.com/2012/04/blog-post_8750.html «Τον Παπαθεμελή ξέθαψε ο
Καζάκης...»
«Γράφαμε χτες στο patari.org για το θέμα: Γελάει ο κόσμος με το ακουσμα της συνεργασίας
Παπαθεμελή - Καζάκη…. Με το ζήτημα της λαθρομετανάστευσης να μην αποτελεί πρόταγμα όπως
λέει χαρακτηριστικά ο Καζάκης, με τον λόγο να περιορίζεται στενά στα οικονομικά χωρίς όμως να
συνδέει το εργατικό ζήτημα με αυτό των μισθοφόρων των καπιταλιστών, με ανύπαρκτες δράσεις για
ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα παρά μόνο ομιλίες του Καζάκη σε κλειστούς χώρους, με μπόλικη
όμως προβολή από ΜΜΕ, με διάφορες παρωδίες στους πυρήνες και με αρκετούς άθλιους συνεργάτες
το πράγμα δεν τραβούσε. Αυτό φάνηκε ξεκάθαρα στο συνέδριο. Οι εκλογές θα είναι πιστεύω η
ταφόπλακα του ΕΠΑΜ αλλά έχω την αίσθηση ότι ο Καζάκης θα μας απασχολήσει και στο μέλλον.
Για το θέμα ''Καζάκης'' στο νήμα του φόρουμ με θέμα Δ. Καζάκης: Από αποτυχία σε αποτυχία μέχρι
την τελική λιποταξία! θα βρείτε λεπτομέρειες για τις τελευταίες ξεκαρδιστικές ομολογουμένως
εξελίξεις αλλά και απίστευτες αποκαλύψεις για το ΕΠΑΜ»
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=6417 «Καζάκης: Η ευτέλεια και το τέλος ενός
καμποτίνου. Καμποτίνος: Ο άνθρωπος που επιδιώκει να εμφανιστεί σαν σπουδαίος με αγύρτικα
μέσα, ο τσαρλατάνος, ο κομπογιαννίτης. Από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε ο Καζάκης, από το
ΠΟΥΘΕΝΑ (πριν ενάμιση περίπου χρόνο), αποκαλύψαμε, αναλυτικά, την ευτέλεια του
τυχοδιωκτισμού του και των κίβδηλων πολιτικών αντιλήψεων και πρακτικών του, καθώς και την
ψυχολογία του….»
➩ Ποιοι είναι όμως οι πολιτικοί λόγοι που οι σώφρονες και μετρημένοι επιτίθενται στον
Καζάκη και το ΕΠΑΜ;
1ος λόγος: Ο Καζάκης και το ΕΠΑΜ αφορίζει, δημιουργεί πολτούς και μαρμελάδες
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5840 «…αφορίζει τις ιδεολογίες, τα άλλα
κόμματα, αλλά και την έννοια του κόμματος!!! Ιδρύω δηλαδή ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ (το πολιτικό
μέτωπο είναι οργάνωση), έχω ως ιδεολογία το συνονθύλευμα και τον ΠΟΛΤΟ των ετερόκλητων
ιδεολογικών και πολιτικών επιμειξιών, τη «μείξη των αμίκτων» (το ιδεολογικό φύραμα της Νέας
Τάξης) και ταυτόχρονα αφορίζω τις «ιδεολογίες» και την πολιτική οργάνωση: Η ακραία και μοχθηρή
«πολυπολιτισμικότητα» στην Πολιτική και την Οργάνωση…
4
Η κυρίαρχη νεοταξική ιδεολογία συνίσταται σε τούτο: «Κάτω οι ιδεολογίες», «κάτω η Ιστορία»,
«κάτω η κοινωνική και πολιτική επιστήμη», «κάτω τα κόμματα», «κάτω τα συνδικάτα», «κάτω»
κάθε συλλογικότητα ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ και ΣΥΝΕΚΤΙΚΗ.
Σήμερα, προωθούνται αθροιστικά σύνολα, «κόμματα» και «πολιτικοί συνασπισμοί» («πολιτικά
μέτωπα») ΔΙΧΩΣ το «υλικό» της συλλογικής σύνθεσης και ΣΥΝΟΧΗΣ: Την ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ, τα
προγραμματικά θεμέλια, τον ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ στρατηγικό άξονα της Πολιτικής Δράσης και
Οργάνωσης.»
2ος λόγος, καταπέλτης: Δεν έθεσε τα παρακάτω «προγραμματικά θεμέλια» και
«κοινωνικούς στρατηγικούς άξονες».
http://resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5791 «…το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα της ελληνικής
κοινωνίας, η λαθρομεταναστευτική εισβολή και κατοχή της Ελλάδας»
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5035 «Αριστερά» αναχώματα στις κοινωνικές
εθνικές διεργασίες ή κίβδηλες φόρμες για νέο ΕΑΜ …….
ΟΤΑΝ άρχισα να θέτω τα «εθνικά ζητήματα», τη μυθολογία της κατασκευασμένης τρομοκρατίας, την
αλλοδαπή εισβολή και τις καταστροφικές της συνέπειες και το ζήτημα της υπεράσπισης της
Ορθόδοξης Εκκλησίας. ΤΟΤΕ από «αγωνιστής» και «επαναστάτης» έγινα «εθνικιστής», «φασίστας»
κλπ…»
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4349 «Ο Αγώνας για νέα «Κρυφά Σχολειά»
αποτελεί την προϋπόθεση κάθε προϋπόθεσης για ΑΓΩΝΑ. Από την ίδια τη φύση τους και τη
λειτουργία τους αυτά τα «Κρυφά Σχολειά» δεν μπορεί να είναι πολιτικές οργανώσεις, αλλά ΕΝΙΑΙΟ-
ΜΕΤΩΠΙΚΑ κύτταρα σκέψης και δράσης: Εργαστήρια παραγωγής σκέψης και όργανα πρακτικής
δράσης....
Με τα σημερινά δεδομένα η οικοδόμηση των νέων «Κρυφών Σχολειών», αυτών των κυττάρων
παραγωγής σκέψης και δράσης, πρέπει να έχουν ένα ξεκάθαρο συγκεκριμένο πλαίσιο το οποίο θα
αναιρεί ριζικά το νεοταξικό πλαίσιο και τα κυρίαρχα ιδεολογήματά του.
Αυτό το πλαίσιο το ΡΕΣΑΛΤΟ το έχει καταγράψει στους παρακάτω άξονες αγώνα παραγωγής
σκέψης και δράσης, όπως:
1). Στην εναντίωση στην αλλοδαπή εισβολή, κατοχή και τον εποικισμό της ελληνικής κοινωνίας.
Η Ισλαμοποίηση, ιδιαίτερα της Ελλάδας, αποτελεί τη «νέα κατοχή» και τον πιο άγριο και εφιαλτικό
πόλεμο.
2). Στην εναντίωση στην επίθεση κατά της Ορθοδοξίας και της Εκκλησίας: το δεύτερο κεντρικό
μέτωπο του πολέμου.
Ο Ορθόδοξος ιστός αποτελεί για την Ελλάδα, ιδιαίτερα σήμερα, το θεμέλιο της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, το
συνεκτικό ιστό αποτροπής της ολοκληρωτικής άλωσής μας…"
Το αξιοσημείωτο είναι, ότι οι τύποι αυτοί, ίσως ο εξής ένας, με λένε Θύμιο ή Ροβεσπιέρο
καλούν σε υπερψήφιση του ΚΚΕ, ως ανταπόδοση ίσως, για την απόσυρση του ΚΚΕ απ’
το «έτοιμο εύφορο χώμα» που μας έλεγε παραπάνω ο μαο-μαο.
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=6424 «Γιατί πρέπει να στηριχτεί το
ΚΚΕ»!
Υπάρχουν βέβαια και άλλοι, οι οποίοι θεωρώντας ότι και ο Παπουλάκος (μοναχός
Χριστόφορος Παναγιωτόπουλος +1861) ήταν υπέρ της ιδεολογικής καθαρότητας, της
ανόθευτης λαϊκο - ταξικής πολιτικής συγκρότησης και συνέπειας, εκφράζουν ανησυχίες
και αμφιβολίες για τον "πολιτικό γάμο" που έγινε μεταξύ του Καζάκη (ΕΠΑΜ) και του
Παπαθεμελή ( Δημ. Αναγέννηση) http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2012/04/blogpost_
1059.html. Ανακαλύπτουν λοιπόν τι υπάρχει στο εσωτερικό του ιδρύματος
Δημήτρη και Μαρίας Δελιβάνη, παραθέτοντας πληροφορίες που αντλούνται από το
«δημοσιευθέν βιογραφικό της κ. Μαρίας Δελιβάνη» ενώ εξάγονται «κάποια πρώτα
συμπεράσματα διαβάζοντας την ιστοσελίδα του ιδρύματος «Δημήτρης και Μαρία
Δελιβάνη».
Η «κλασικοπερίπτωση» καταλήγει :
«Τώρα πόσο ταιριάζουν όλοι αυτοί οι τίτλοι και οι "συμμετοχές" στο "ΟΧΙ" του Καζάκη-
Παπαθεμελή και πόσο βοηθά η κ. Δελιβάνη και το περιβάλλον της στην εκπροσώπηση και την
5
ενδυνάμωση ενός "λαϊκού κινήματος" με στοιχεία εθνικοαπελευθερωτικά, εσείς θα το κρίνετε.
Εμείς το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι αυτό που λέει ο λαός σε τετοιες περιπτώσεις: Ζαβός
ζαβή παντρεύτηκε, ζαβά παιδιά θα κάνουν.»
Όμως.. ΈΝΣΤΑΣΗ ΚΥΡΙΟΙ! Ε ΟΧΙ! ΟΧΙ, ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ! Αν είναι να ενδυναμωθεί το
λαϊκό κίνημα και τα εθνικοαπελευθερωτικά του στοιχεία και να αναθαρρήσει η
«κλασικοπερίπτωση», να χαλάσουμε το γάμο με το Παπαθεμελή και να παντρευτούμε
τους οπαδούς του Παπουλάκου (ο οποίος βεβαίως δεν μας φταίει σε τίποτα).
Όμως οι θεοσεβούμενοι αυτοί άνθρωποι δεν έχουν το θεό τους κεντρίζοντας μας έτσι τη
φαντασία.
Περί γάμου λοιπόν. Προφανώς όταν πήγαν οι ίδιοι στην εκκλησία να παντρευτούν και
πριν αρχίσει το μυστήριο, έκαναν την ακόλουθη δήλωση στη μέλλουσα γυναίκα τους,
στον ιερέα και τους παρευρισκόμενους.
«Εκλεκτοί παρευρισκόμενοι, σεβάσμιοι γονείς, αξιοσέβαστε ιερέα , αγαπητή μέλλουσα συμβία . Αν
και ο γάμος ως μυστήριο είναι πράξη ιερή και αγία, ισόβιος δεσμός, αδιάλυτος και στηρίζεται στο
φυσικό δεσμό, τον οποίο δημιουργεί η αμοιβαία συγκατάθεση εκείνων (άνδρα και γυναίκας), οι
οποίοι έρχονται σε κοινωνία γάμου, έχω να προσθέσω και τα εξής:
Με δεδομένη την άνευ προηγουμένου βιολογικο - πνευματική ανάγκη , στην οποία έχω περιέλθει και
εν όψει της επερχόμενης αναμέτρησης με το χρόνο, εγώ και η μέλλουσα γυναίκα μου στηριζόμενοι σε
σας, αποφασίσαμε να συμπράξουμε σε μία συνεργασία, αυστηρά όμως, σε επιμέρους ζητήματα,
τα οποία σας καταθέτουμε γραπτώς, με το όνομα: « γάμος»
Χωρίς να χάνουμε την αυτοτέλεια μας, αξιοσέβαστη γυναίκα, θα βαδίζουμε χώρια και θα
βαράμε μαζί! Η συνεργασία μας - «γάμος» βασίζεται σε πολύ συγκεκριμένα άμεσα προτάγματα,
είναι αποτέλεσμα συμβιβασμού και κανένας μας δεν δεσμεύεται για τη διάρκειά του!!! Αγαπητή
γυναίκα, ο « γάμος» μας βεβαίως, είναι ανοικτός και σε τρίτους, τέταρτους, κλπ σε καθ’ έναν
που θέλει να στρατευτεί στους βασικούς, διακηρυγμένος μας στόχους. Χωρίς να το παίρνεις
προσωπικά, και επειδή η μισή γειτονιά δεν δέχτηκε (ο κόκκινος οικοδόμος, το γαλάζιο ναυτάκι,
ο στο ροζ λαχειοπώλης και όλο του το σόι) παντρεύομαι μόνο εσένα!
Ωστόσο, παρακαλώ περάστε, έστω και τώρα!
Λοιπόν Ευχαριστώ,, την αγάπη σας!!!
Υπενθύμιση: μετά την ολοκλήρωση του μυστηρίου, οι νεόνυμφοι θα επιστρέψουν στις ξεχωριστές
τους οικίες μαζί με μπατζανάκηδες και λοιπούς συγγενείς.»
Ή λοιπόν ο εγκέφαλος των θεοσεβούμενων και μη κλασικοπεριπτώσεων έχει γίνει ξυλάκι
-παγωτό φιστίκι, αναρχο - μαοϊκο - πολ-ποτιανής κοπής αφού υποβιβάζουν το γάμο στο
επίπεδο μιας συνεργασίας, ή αντίθετα προβιβάζουν κάθε συνεργασία σε επίπεδο γάμου.
Δηλαδή όταν οι περιπτωσάρες συνεργάζονται με τον κλασικό (Θύμιο του Ρεσάλτο)
φιλοξενώντας άρθρα του, τότε έχουμε το ευχάριστο μυστήριο του γάμου μεταξύ των δύο!
Καλούς απογόνους και στα δικά μας! Εδώ κλείνει η παρένθεση.
3. Ξανά για τους επαναστάτες - Επίλογος
Αντί να βγάλουν συμπεράσματα για τις δικές τους αποτυχίες, επανέρχονται δριμύτεροι,
κατηγορώντας τόσο το ΕΠΑΜ που δεν έχει κλείσει χρόνο, όσο και την εκλογική του
συνεργασία, βαφτίζοντας την και αυτοί, «γάμο». Τυχαίο; Κατηγορούν λοιπόν το ΕΠΑΜ,
τώρα, που ένα σημαντικό τμήμα του λαού απεγκλωβίζεται απ’ το δικομματικό μαντρί.
Αντί όμως να προσεγγίσουν τις μάζες αυτές (βεβαίως τις μάζες με τις θρησκόληπτες,
εθνικιστικές προλήψεις με χίλια δυο στραβά και ανάποδα που αποτελούν όμως το 80% του
ελληνικού λαού), στη βάση των συμπερασμάτων που έχουν ΗΔΗ βγάλει ΟΙ ΙΔΙΕΣ, αντί
να διακρίνουν στα δεκάδες συμπεράσματα τα πιο προοδευτικά και ριζοσπαστικά, αντί να
χωρίσουν την ήρα απ’ το στάρι, αντί να μετουσιώσουν σε πρόγραμμα άμεσης πολιτικής
δράσης αυτά τα συμπεράσματά των μαζών, κάνοντας από κει και πέρα την όποια ζύμωσή
τους, προσπαθούν να ξανακαθίσουν το λαϊκό κόσμο στα θρανία της δικής τους αυτή τη
φορά θεωρίας, την ώρα που το θεωρητικό σχολείο και όλη η κοινωνία φλέγεται. «ΌΟΟΧΙ
6
δεν έχετε αντιληφθεί σωστά τις αιτίες της κρίσης» «Όλα τα καλά παιδάκια ας πούμε όλα
μαζί: «κα» και «πι» «τα» και «λι» και στο τέλος το «στική»! Ε; Τι; Ποιος;… ποιος το είπε;
ΚΑ-ΠΙ-ΤΑ-ΛΙ-ΣΤΙΚΗ βρε ζώα, όχι «φιΣΤΙΚΙ»!!! Άντε… κουφάλογα, μισό κιλό κοφτό
μακαρονάκι καταλαβαίνει περισσότερα!»
Έχουμε λοιπόν και λέμε: πέρα απ’ τις 2.000 αυτοκτονίες τα δύο τελευταία χρόνια έχουν
αρχίζει οι γριές να αυτοπυρπολούνται. Τα χαρτιά που αφήνουν οι αυτόχειρες θα πρέπει
να τα επισυνάψουμε στα αγωνιστικά βιογραφικά των επαναστατών της φράσης, με την
υποσημείωση: Άλλο ένα θύμα και της δικιά σου καθαρότητας! Βρε εγωιστικό
ανθρωπάκι, πόσοι άνθρωποι θέλεις να ψοφήσουν πριν το πάρεις απόφαση ότι πρέπει να
παλέψουμε μαζί στα πιο άμεσα ζητήματα επιβίωσης; Όμως όχι…. Ή θα βάλουμε όλο το
πολιτικό μας πακέτο πλειοδοτώντας (π.χ. έξοδο από ευρώ και ΕΕ και ανατροπή του
καπιταλισμού και λαϊκή εξουσία και λαϊκή οικονομία και ό,τι προαιρείσθε) πάνω και
ανεξάρτητα απ’ οτιδήποτε αντιλαμβάνεται ως άμεσο ο απλός λαός, ως επίκαιρο, ή η
συνεργασία είναι επικίνδυνη, «ακροδεξιό σουρωτήρι». Οι δικές μας οι συνεργασίες είναι
όλες αποτυχημένες, δεν φταίμε εμείς όμως, αλλά οι συνεργασίες των άλλων.
Δεν μας κάνει λοιπόν το δημοψήφισμα για την Ευρωζώνη που αποδέχτηκε ο Παπαθεμελής
ούτε η καταγγελία των Μνημονίων, των Δανειακών Συμβάσεων και των δεσμεύσεων της
χώρας. Ούτε η Παύση πληρωμών προς τους δανειστές, ούτε η απλή αναλογική. Τι είναι
αυτά; Οδοντόπαστες! Αυτά εμείς αν θέλαμε, τα κατακτάμε με το καλημέρα. Τον
Παπαθεμελή - Καζάκη περιμέναμε τώρα; Εξάλλου αν ο Παπαθεμελής είναι «τσόντα του
δικομματισμού» τα ίδια θα λένε και ΠΑΣΟΚ - ΝΔ. Και αφού μάλιστα δεν τολμά να τα
θέσει καν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να είναι προοδευτικά. Αυτά λοιπόν είναι σίγουρα
συμβιβασμοί, αστειότητες, «ακροδεξιά σουρωτήρια» . Εμείς όμως έχουμε το βαρβάτο -
στιβαρό, αριστερό πακέτο.
Όμως φτού! Όσο κόσμο μαζεύει η περιφορά του επιταφίου μιας εκκλησίας δεν τον
μαζεύουμε όλοι μας, στις καλύτερες συγκεντρώσεις μας. «Δε γίνεται όμως να πάμε με
τους αντιδραστικούς!», ο Παπαθεμελής είναι εθνικιστής, θρησκόληπτος. Δεν είναι ταξικό
στοιχείο. Καμιά εμπιστοσύνη λοιπόν! Βέβαια και το ΚΚΕ συνεργάστηκε, αλλά τώρα έχει
καταδικάσει τα πατριωτικά και εθνικο-ανεξαρτησιακά του είναι πια της ταξικής
καθαρότητας, έχει πια καθαρό επαναστατικό λόγο, εμείς το εμπιστευόμαστε, τα λέει καλά
και προτείνει στο λαό υπομονή, εξαγωγή συμπερασμάτων, πνευματικό αντάρτικο και
πειθαρχημένες καγκουριές. Όπως εμείς! Όμως δυστυχώς δεν μας θέλει για γάμο αλλά για
…» Καντεμιά!
Τι κάνουμε λοιπόν;
Συνεχίζουμε την προπαγανδιστική μας εκστρατεία, πλειοδοτούμε, κατηχούμε -
εκπαιδεύουμε τον κόσμο, τον καλούμε να δώσει τη μάχη μόνο κάτω απ’ τις δικές μας
επαναστατικές σημαίες, και στην κηδεία του που πρώτοι εμείς προβλέπουμε, πάνω απ’ τον
τάφο του, θα του φωνάζουμε: Συμβιβασμένε! Εμείς στα λέγαμε! Εσύ όμως δεν ωρίμασες
ποτέ!
Έριν Β.
Υ.Γ 1 Μια πραγματική απορία. Αυτός ο Μαυροειδής, και οι άλλοι mao.gr αντάρτες της Ανταρσίας
όταν ξεκουράζονται από την επαναστατική πάλη πίνοντας τον πρωινό καφέ τους, μελετώντας τον
τύπο, γράφοντας τα αρθράκια τους κλπ σκέφτονται καθόλου τους ανθρώπους που συνωστίζονται
την ίδια ώρα στα συσσίτια, ή που κάνουν Bungee jumping στο σκουπιδοτενεκέ της γειτονιάς τους;
Και αν ναι, τι μπορούν να τους πουν;
Μήπως κάτι τέτοιο; Γεια σας φίλοι μου! Υπομονή! Με λένε Μάκη Βάσιλα και έχω να σας
εκθέσω τα εξής: «αυτή η σκόπιμα μονομερής και επικίνδυνη στην τελική κατάληξή της λογική,
που πολύ καλύτερα επιχειρεί να την εκφράσει το ΕΠΑΜ, συσκοτίζει την ταξική φύση του
προβλήματος που αντιμετωπίζουμε. Ξεμπερδεύει με τις ευθύνες του ελληνικού κεφαλαίου
(ραγιάδες, υποταγμένοι, άχρηστοι) χωρίς να μπορεί να δει τη στρατηγική επιλογή που έχει εδώ και
δεκαετίες κάνει, να παραμείνει πάση θυσία στον πυρήνα της ευρωπαϊκής καπιταλιστικής
7
ολοκλήρωσης.» Από το πόνημα του Μάκη Βάσιλα «Πατριωτικά Μέτωπα»: Επικίνδυνα
αδιέξοδα». http://www.prin.gr/2012/02/metopa.html Ο δικός μας τίτλος: Καλά Κρασιά, και του
χρόνου σπίτια μας!
ΥΓ 2. Τελικά υπάρχει περίπτωση να αποτύχει η εκλογική συνεργασία ακόμα και το ΕΠΑΜ;
Βεβαίως και υπάρχει! Αλλά ποιοι είναι αυτοί που θα το κατηγορήσουν αν σπάσει τα πόδια του ή
χάσει τη μπάλα; Μα οι καθηλωμένοι στα αριστερά αναπηρικά τους αμαξίδια που με ζήλια το
έβλεπαν να παίζει μπάλα στο «εύφορο χώμα»!

No comments:

Post a Comment